„Top ten“ reklam z letošního Super Bowlu. Dostane vás Ben Affleck, nebo Serena Williams?

Americký Super Bowl je svátkem nejen amerického fotbalu, ale i kreativní reklamy. Právě komerční pauzy během finále NFL jsou často „vyplněné“ tím nejlepším, co reklamní zadavatelé a reklamní agentury během roku vymyslí. Není výjimkou, že spoty vysílané právě během zápasu se zařadí mezi ikonické reklamy a stanou se nedílnou součástí pop-kultury. Co nás dostalo letos?

Letos nás v INFO.CZ bavily reklamy Netflixu, který představil dva spoty ve spolupráci s reklamními partnery, dynamická kampaň NFL na propagaci ženského fotbalu, anebo tradičně kreativní spot od Avocados from Mexico. 

Spoty byly plné slavných jmen: v reklamách zazářili třeba Ben Affleck, Serena Williams nebo Dave Grohl. Ostatně, když jako zadavatel za 30 sekund vysílacího času platíte mezi šesti až sedmi miliardami dolarů, proč nepřijít s „áčkovými“ hvězdami, že? 

Letošní zajímavostí bylo i uvolnění exkluzivních práv na „pivní reklamu“ – tu po 33 let držel největší světový pivovar Anheuser-Busch InBev, nicméně loni si toto privilegium již neprodloužil, což otevřelo dveře na Super Bowl i ostatním pivovarům. Jaké reklamy se nám tedy líbily nejvíc?

Michelob Ultra: Síla „underdoga“

Ústupu Anheuser Busche od exkluzivních práv využil například pivovar Michelob ULTRA, který ve svém reklamním spotu spojil síly s Netflixem. Vznikla tak vtipná upoutávka na novou golfovou docu-sérii, jejíž první díl si mohou lidé díky QR kódu na plechovce piva rovnou pustit – i když nejsou předplatitelé. 

GM & Netflix: Budoucnost je elektromobilní

Ještě poutavější spot „s přesahem“ Netflix představil ve spolupráci s americkou automobilkou GM. Platforma slibuje, že bude ve svých filmech a shows využívat co nejvíce elektromobilů – a rovnou ukazuje, jak to může vypadat.

Miller Lite vs. Coors Light: Souboj piv

Jedna z nejpropracovanějších pivních reklam letošního Super Bowlu. Pivovar využil dlouhodobější kampaně a nechal své zákazníky před samotnou akcí tipovat, jak dopadne „souboj“ jeho dvou pivních speciálů. A kdo se trefil, měl šanci vyhrát část z výhry půl milionu dolarů. 

sinfin.digital