Online divizi Mladé fronty získalo vydavatelství Internet Info, zaplatilo přes 15 milionů

08. 01. 2021 • 14:42
Online divizi vydavatelství Mladá fronta v páteční aukci získala společnost Internet Info. Informaci o tom jako první přinesl web Lupa.cz, který spadá pod stejné vydavatelství; pro INFO.CZ zprávu potvrdila marketingová ředitelka Internet Info Renata Fiedlerová. 

Online divizi insolventního vydavatelství Mladá fronta, u něhož soud před Vánoci rozhodnul o zastavení provozu, koupilo internetové vydavatelství Internet Info. Podle serveru Lupa.cz vydavatelství zvítězilo v dražbě podáním vítězné nabídky 15,8 milionu korun. O online část Mladé fronty mělo zájem i vydavatelství Aleše Zavorala A11, které v posledních měsících rozšiřuje své portfolio o nové tituly

Mediální dům A11 se dříve snažil získat celé vydavatelství Mladé fronty. Během letní online aukce o MF v nabídkách soutěžil se společností PP Partners, která nakonec zvítězila nabídkou těsně přes 50 milionů korun. Soud ale dražbu následně zrušil. Když se nepodařila uskutečnit ani druhá dražba celého podniku během loňského podzimu, rozhodla insolvenční správkyně o prodeji podniku po částech. 

Vydavatelství Internet Info, které ovládá Marek Antoš, touto akvizicí získává zejména několik stovek internetových domén Mladé fronty. Jedná se například Euro.cz, Edna.cz či Finance.cz. Součástí online divize jsou i některé ochranné známky a smlouvy o spolupráci – zejména se společností Seznam.cz. Weby Mladé fronty jsou však v současné chvíli nedostupné, protože vydavatelství nemělo finanční prostředky na prodloužení platnosti těchto domén.

Internet Info vydává internetové deníky Lupa.cz, Měšec.cz či Podnikatel.cz. Pořádá také oborové konference Czech Internet Forum, WebTop100 či vyhlášení ankety Křišťálová Lupa a provozuje síť Tuesday Business Network. „Pravidelně připravujeme vlastní unikátní obsah, objevujeme nové informace a souvislosti, představujeme originální osobnosti, zajišťujeme netradiční výstupy či události, plánujeme efektivní komunikační a marketingové kampaně,“ říká o sobě vydavatelství, jehož weby měsíčně čte 2,7 milionu lidí