Evropská lahev od Coca-Coly se jmenovala Opel GT. Proč značku s bleskem furt všichni podceňují?

Tradiční německou značku Opel má většina lidí bůhvíproč zaškatulkovanou jako výrobce solidních, leč nepříliš atraktivních vozidel pro usedlé spoluobčany. V této epizodě našeho motoristického videopodcastu se budeme prostřednictvím auta, jemuž se ve své době – a ne neprávem – přezdívalo „evropská Corvette“, snažit tento blud rozbít.

A my také tento zarytý blud rozbijeme: Vždyť Opel GT je o poznání mrštnější stroj než americké „železo“, k němuž je přirovnáván. Navíc ho na pozemních komunikacích díky výrazným pastelovým barvám rozhodně nepřehlédnete. 

Na druhou stranu – funguje mu třeba v zimě pořádně topení? A proč je to model, který byl ve své době v mnohém „napřed“ (mj. jako první byl testován v aerodynamickém tunelu), ale dnes ho už málokdo nejen u nás sbírá a opečovává? 

To vše a mnohem více (včetně jeho technických specifikací či historie vývoje) se dozvíte v tomto dílu podcastu Auto Moto Borski.

Auto Moto Borski speciál: Vyznáte se v inzerátech na ojetiny?

BMW E9 se proslavilo jako „Batmobil“. Kultovní žraločí kupé dodnes ohromuje nejen nadčasovostí

Žigulík byl na rozdíl od škodovky opravdu auto. Fungovat se s ním dá i dnes

sinfin.digital