Češi na svých mazlíčcích nešetří, obtížné době navzdory. „Hitem je nyní maso z průhledné sklenice i CBD pamlsky,“ říká Novotný z Pet Center

Češi jsou národem pejskařů. Čtyřnohého mazlíčka má doma téměř 40 procent domácností a vůbec na nich nešetří. „Inflace a pokles životní úrovně? To na nákupech vůbec nevidíme, lidé naopak ve velkém preferují prémiovou kvalitu,“ říká v novém dílu pořadu Kapitola Martin Novotný, manažer retail řetězce Pet Center.

Podle Novotného jsou posledním trendem například průhledné sklenice se psím žrádlem, skrze které je transparentně vidět jejich obsah. „Majitelé zřetelně vidí, že svému psovi kupují skutečně prvotřídní maso; naopak co přesně je uvnitř konzervy, nikdy předem nevidíte,“ tvrdí manažer.

Trendem však není jen maso prodávané ve sklenicích, ale nyní například i různé CBD pamlsky s konopným olejem. „To je trendy zase proto, aby během Silvestra, až všude budou lítat petardy a ohňostroje, byli pejsci víc v klidu. Využití ovšem mají tyto produkty nejen poslední den v roce, ale například i během návštěvy veteriny nebo kdykoliv, kdy je třeba, aby bylo zvíře víc v klidu,“ doplňuje Novotný.

Proč jsou zrovna Češi národem pejskařů a jak velké peníze se v celém oboru točí? Jak zákazníci zareagovali na údajný zákaz chovu křečků v Evropské unii? A co si představit pod specializovaným pop-up obchodem pro zvířecí mazlíčky? Poslechněte si celou epizodu.

sinfin.digital