Co Češi chtějí od banky? „Aby zbytečně neotravovala a dělala jim život co nejjednodušší,“ říká šéf marketingu Air Bank Dostál

Naprostá většina českých spotřebitelů chce podle ředitele marketingu Air Bank Oldřicha Dostála od své banky v zásadě jednoduché věci. „Pokud to nejsou ‚bankovní fanatici‘, chtějí hlavně to, aby je banka zbytečně neotravovala. Aby měli svůj bankovní život co nejjednodušší. A pochopitelně, aby to celé fungovalo,“ říká Dostál v nové epizodě podcastu Kapitola. Právě takový přístup je podle Dostála pro Air Bank největší inspirací. „Celá naše filosofie je postavená na tom, abychom naše produkty vymýšleli způsobem, jako bychom je dělali sami pro sebe,“ říká šéf marketingu banky, jež nedávno překonala 1,1 milionu klientů. 

„To je důvod, proč chceme mít naše produkty jednoduché a uživatelsky přívětivé. Bez zbytečných složitostí. Na rozdíl od ostatních bank například ani ‚nekastujeme‘ – u nás zlaté, stříbrné a bronzové klienty nenajdete, každý zákazník je pro nás stejně důležitý, bez ohledu, kolik peněz má na účtu,“ říká Dostál. Ten v rozhovoru také popisuje nový komunikační koncept banky i plány skupiny na nadcházející roky. Jakým způsobem chce banka oslovit generaci Z? Proč po 12 letech změnila podobu televizní kampaně? Jak zapojí influencery? A chtějí mít Češi svou banku skutečně rádi? Poslechněte si celou epizodu.

Další díly

Uhlíková kalkulačka v mobilním bankovnictví? „Část klientů by to velmi ocenila,“ říká Putna z Raiffeisenbank

Včera, 06:00  •  Vojtěch Kristen

Češi už chtějí platit hlavně bezhotovostně. „Když obchodník nepřijímá karty, většina zákazníků jde radši jinam,“ říká Jitka Palatová

24. 11. 2023, 06:00  •  Vojtěch Kristen

Češi na svých mazlíčcích nešetří, obtížné době navzdory. „Hitem je nyní maso z průhledné sklenice i CBD pamlsky,“ říká Novotný z Pet Center

15. 11. 2023, 06:00  •  Vojtěch Kristen

Největší komerční sbírka děl Alfonse Muchy míří mezi lidi. „Koupit si část sbírky lze už za korunu,“ říká šéf Portu Gallery

25. 10. 2023, 13:51  •  Vojtěch Kristen

Příští volby už budou pod taktovkou AI: „Obávám se vlny deepfake videí, Prchala ale zatím ChatGPT nenahradí,“ říká marketér Bruna

16. 10. 2023, 13:12  •  Vojtěch Kristen

„Nepotřebuju slávu ani peníze,“ říká investorka Rádl Rogerová. „Se Semantic Visions hledáme už jen ‚red flagy‘ u firem, dezinformace jsem škrtla“

18. 08. 2023, 06:00  •  Vojtěch Kristen

„Česká reklama je na vzestupu – i když malými krůčky,“ říkají kreativci agentury McCann, kteří do Česka vozí „reklamní Oscary“

08. 08. 2023, 06:00  •  Vojtěch Kristen

„Nejistota firem už částečně odezněla,“ říká ředitel korporátního bankovnictví Raiffeisenbank Ježek

07. 08. 2023, 06:00  •  Vojtěch Kristen

sinfin.digital