Mastercard proti podvodníkům využívá pasivní biometrii i AI. „Zloděje odhalíme i podle toho, jak naklání telefon a jak rychle zadávají heslo,“ říká Tyllová

Mastercard v posledních letech stále více rozšiřuje svůj záběr. Už nejde jen o vydavatele karet a poskytovatele platebních řešení, firma stále více sází na vývoj vlastních digitálních produktů. A to i v oboru kyberbezpečnosti, kde díky několika významným akvizicím z poslední doby vyvíjí vlastní kybernetická řešení. Ten posun přišel podle ředitelky pro digitální služby Barbory Tyllové přirozeně: „Nejdřív jsme potřebovali zabezpečit nás a naše klienty, pak obchodní partnery a když jsme viděli, že naše řešení pro kybernetickou bezpečnost fungují opravdu dobře, začali jsme je nabízet i třetím stranám,“ říká Tyllová v novém dílu pořadu Kapitola. Tyllová přitom poodhaluje, jaké technologie společnost proti podvodníkům uplatňuje. „Naše produkty fungují na různých technologiích, jednou z nich je pasivní biometrie. Díky ní dokážeme odhalit podvodníka podle toho, jak rychle při přihlašování se do účtu zadává své uživatelské údaje, nebo jak při tom naklání svůj telefon,“ vysvětluje Tyllová. Jak velký mají tuzemské banky o taková řešení zájem? Jak boj proti podvodníkům změní umělá inteligence? Poslechněte si celou epizodu.

Další díly

Uhlíková kalkulačka v mobilním bankovnictví? „Část klientů by to velmi ocenila,“ říká Putna z Raiffeisenbank

Včera, 06:00  •  Vojtěch Kristen

Češi už chtějí platit hlavně bezhotovostně. „Když obchodník nepřijímá karty, většina zákazníků jde radši jinam,“ říká Jitka Palatová

24. 11. 2023, 06:00  •  Vojtěch Kristen

Češi na svých mazlíčcích nešetří, obtížné době navzdory. „Hitem je nyní maso z průhledné sklenice i CBD pamlsky,“ říká Novotný z Pet Center

15. 11. 2023, 06:00  •  Vojtěch Kristen

Největší komerční sbírka děl Alfonse Muchy míří mezi lidi. „Koupit si část sbírky lze už za korunu,“ říká šéf Portu Gallery

25. 10. 2023, 13:51  •  Vojtěch Kristen

Příští volby už budou pod taktovkou AI: „Obávám se vlny deepfake videí, Prchala ale zatím ChatGPT nenahradí,“ říká marketér Bruna

16. 10. 2023, 13:12  •  Vojtěch Kristen

„Nepotřebuju slávu ani peníze,“ říká investorka Rádl Rogerová. „Se Semantic Visions hledáme už jen ‚red flagy‘ u firem, dezinformace jsem škrtla“

18. 08. 2023, 06:00  •  Vojtěch Kristen

Co Češi chtějí od banky? „Aby zbytečně neotravovala a dělala jim život co nejjednodušší,“ říká šéf marketingu Air Bank Dostál

10. 08. 2023, 06:00  •  Vojtěch Kristen

„Česká reklama je na vzestupu – i když malými krůčky,“ říkají kreativci agentury McCann, kteří do Česka vozí „reklamní Oscary“

08. 08. 2023, 06:00  •  Vojtěch Kristen

sinfin.digital