Audioverze
Aleš Burger z eventové agentury NEXT LEVEL a Pavel Eichler z marketingové agentury Nedori již nejsou majiteli podílů v největší české crowdfundingové firmě Hithit. V podcastu mimo jiné vysvětlují, proč Hithit založili a proč ho nyní opustili, přestože v něm stále figurují jako poradci.
„Hithit není charita, ale klasický byznys. Jsme s klientem na jedné lodi. A to ne proto, že ho máme rádi, ale proto, že chceme, aby jeho projekt byl co nejvíce úspěšný, protože od úspěchu se odvíjí i naše provize,“ říkají Aleš Burger a Pavel Eichler.
Při hodinovém poslechu se dozvíte, komu nejvíce pomohli, který projekt byl nejúspěšnější, který je překvapil i kterému nápadu nedávali moc šancí, přičemž výsledek byl nakonec úplně opačný.
Aleš s Pavlem doporučí, na co dávat při prezentaci pozor, vysvětlí, že nad kreativitou a explozí nápadů vítězí obyčejná upřímnost a jednoduchost, zdůrazní, že na Hithitu si klient de facto „pronajímá e-shop“. Také odtajní, jak funguje křivka výběru peněz, řeknou proč uprostřed akce nepropadat trudnomyslnosti, jak pracovat se „sockami“, kolik lidí má Hithit v newsletteru atd.
Kolik je provize Hithitu? Jak funguje zpětná vazba? Čím se Hithit liší od OnlyFans? Na jaké projekty můžete vybírat finance? A může na Hithitu uspět i bobr s nápadem na vybudování hrází na zadržování vody? Odpovědi na tyto a další otázky zjistíte celkem jednoduše – musíte si jen poslechnout celý díl.