Startuje nová éra INFO.CZ. Zapojte se do života našeho webu

INFO.CZ letos oslaví pět let existence. Ta byla neoddiskutovatelně spojena i s hledáním určitého výrazu, řadou úprav konceptu, personálních změn a věcí, které zkrátka k jakémukoliv novému projektu (nejen mediálnímu) patří.

Před dvěma lety jsme si řekli, že opustíme tradiční škatulku „zpravodajský web“ a přesuneme se do kategorie „názorový web“. Troufám si tvrdit, že to byla skvělá volba. Dává nám to svobodu a říkáme, co si skutečně myslíme. Naši autoři mají nejen absolutní volnost, ale také bohaté zkušenosti a nemalý vliv. Když jdete na INFO.CZ, víte, že budete konfrontováni s řadou názorů či analýz, s nimiž třeba nebudete souhlasit, ale donutí vás přemýšlet. 

Tradiční mediální škatulky jsme opustili i v případě tvorby obsahu. Nejdřív jsme se vrhli do originálních a úspěšných videopořadů a nakonec se nám podařilo zachytit vzestup podcastů, v nichž dnes patříme k největším vydavatelstvím v Česku. Je jich už přes deset a další pro vás chystáme.

Cítíme, že kolem INFO.CZ se tvoří komunita, kterou bychom rádi dále rozvíjeli a pro kterou bychom rádi přinesli ještě kvalitnější služby a obsah. I proto zpoplatňujeme část webu. Nemyslíme si přitom, že lze prostě jen zpoplatnit texty tak, jak to dělá většina mediálních domů, a víc nic. 

Chceme vás zapojit do tvorby obsahu, chceme abyste měli možnost reagovat, diskutovat mezi sebou, diskutovat s námi, chodit s námi na pivo, potkávat nejvýraznější tváře redakce a třeba se i zúčastnit natáčení. Chceme se s vámi i podělit o zkušenosti, chystáme například vzdělávací webináře či setkání – až to situace dovolí.

Chceme, aby byl váš zážitek nerušený. Nebudeme vás otravovat agresivní reklamou, protože ji pro předplatitele prostě vypneme. Zbavíme se i všech řešení od velkých technologických společností. Nechceme vás sledovat, a už vůbec nechceme odevzdávat informace o vás dalším firmám. U nás jste zkrátka v bezpečí. 

Tradiční model prodeje reklamy na internetu je v současnosti nefunkční. Cena displejové reklamy je směšná, minimálně polovina uživatelů ji nesnáší a blokuje ji nejrůznějšími nástroji. Naši inzerenti vybočují z řady – přistoupili na naše podmínky a nakupují reklamu pro jasně dané publikum. Toho si nesmírně vážíme. 

Zavedení takzvaného paywallu nám umožní dále sílit, zapojit čtenáře do budování webu a připravovat ještě kvalitnější obsah. Pro INFO.CZ každopádně za pár dní začíná nová etapa. Uplynulých téměř pět let bylo skvělých a věříme, že těch pět dalších s vámi bude ještě lepších.

sinfin.digital