Majitel KetoDiet: „Jen malé cíle vedou k malým výkonům“

Komerční článek

Společnost podnikatele Petra Slavíka pomohla zhubnout už desítkám tisíc klientů. Jak vznikla značka KetoDiet a proč je oblíbenější než ostatní proteinové diety?

Petře, prozraďte nám, jak se začal psát příběh značky KetoDiet.

V roce 2010 si kamarád objednal proteinovou dietu z Francie a výrazně s ní zhubl. Začal přemýšlet nad složením produktů a cestou pokus-omyl míchal obdobné složení doma ve vaně. Výsledkem byl proteinový prášek nevalné chuti a já jsem byl jedním z prvních pokusných klientů. (smích) Úspěch se dostavil rychle, za 2 měsíce přes 20 kg dole! Osobní zkušenost mě přivedla k myšlence přivést produkt na trh. A tak 6. 9. 2011 značka KetoDiet spatřila světlo světa.

Jaké byly začátky vašeho podnikání?

Těžil jsem ze svých bohatých zkušeností v online marketingu, zužitkoval jsem i své působení na pozici obchodníka ve společnosti Seznam.cz. Zkrátka využil jsem své dosavadní know-how a kontakty.

Vstupu na trh předcházelo zmapování legislativního rámce a konkurenčního prostředí. Na produkt jsme dostali certifikát Státního zdravotního ústavu a mohli začít prodávat. Rozjeli jsme prodej přes e-shop a začala se nabalovat tzv. sněhová koule. O tom, že produkt funguje, jsme neměli pochyb. První klienti se stali naší chodící reklamou. Využívali jsme různé cenové pobídky (např. na Slevomatu) a postupně jsme rozšiřovali klientelu.

Kde vyrábíte proteinová jídla a nápoje?

Úplně na začátku jsme využívali malého dodavatele, který dostačoval našim potřebám. Nabízeli jsme pouze jeden proteinový nápoj. Narůstající objemy nás ale donutily najít někoho, kdo je zvládne a zároveň zajistí ISO kvalitu. V současnosti je naším hlavním smluvním dodavatelem česká společnost DSL Food, která sídlí v Litovli.

KetoDiet: Proteinový nápoj s příchutí malina a černý rybíz

Čím se KetoDiet liší od konkurenčních proteinových diet?

Výživoví poradci KetoDiet intenzivně promlouvají do složení jednotlivých produktů. Daří se nám neustále obohacovat produktovou řadu. Zákazník u nás může koupit proteinové nápoje, snídaňové kaše, polévky, pečivo, omelety, tyčinky, ale i vitamínové doplňky. Všechny výrobky jsou certifikované, a to jak v České republice, tak na Slovensku. Ochrannou známku KetoDiet máme patentovanou u nás a stejný proces probíhá i na Slovensku.

Můžou si zájemci proteinová jídla a nápoje koupit i v kamenných prodejnách?

Drtivá část prodeje je realizovaná přes e-shop. Naším druhým prodejním kanálem jsou partnerská prodejní místa. Jedná se převážně o dámská studia, kde nabízejí naše produkty. Je pro nás vždy důležité partnera proškolit tak, aby měl maximální znalost produktu a mohl princip ketodiety erudovaně vysvětlit svým zákazníkům.

KetoDiet: Proteinová panna cotta s příchutí smetany a vanilky

Na co jste za téměř 10 let existence značky KetoDiet nejvíc pyšný?

Ušli jsme obrovský kus cesty. Tím ale naše mise zdaleka nekončí. Podařilo se mi vybudovat kvalitní tým odborníků, kteří jsou špičkami ve svém oboru a svou práci odvádějí na maximum. Pořád pracujeme na zlepšování chuti našich produktů, na jednoduchém a přehledném řešení pro zákazníka. Zkvalitňujeme zákaznický servis. KetoDiet nebereme jako produkt, ale primárně jako službu.

Kde vidíte KetoDiet za 5 let?

Přál bych si, aby byla silnou společností, která bude svůj servis nabízet v celoevropském měřítku. A jak já rád říkám: Jen malé cíle vedou k malým výkonům.

sinfin.digital