Finále amerického fotbalu Super Bowl je nejen oslavou amerického sportu, ale i reklamního řemesla. Inzerenti obsazují prestižní reklamní sloty jednoho z nejsledovanějších televizních pořadů tím nejlepším, co mají k dispozici. Ostatně, za tu cenu aby také ne – třicetisekundový reklamní spot letos zadavatele přišel na sedm milionů dolarů. Jaké reklamy se nám líbily nejvíce?
Arnold Schwarzenegger & State Farm
Zábavný skeč s bývalým akčním hrdinou kalifornským guvernérem Arnoldem Schwarzeneggerem, který sice hraje prim v reklamě pro síť amerických pojišťoven State Farm, ale zároveň si ponechává svůj rodný akcent z Rakouska. Naštěstí v závěru přichází záchrana od hereckého kolegy Dannyho „backstabbah“ DeVita.
Ross, Rachel & Uber Eats
„Zapomínání“ je tradiční motiv reklam na Uber Eats a v reklamě na Super Bowl tak přichází nová iterace tohoto tématu. Okořeněná hvězdnými celebritami z Přátel (Jennifer Aniston a David Schwimer) či protežovaným americkým párem celebrit (David a Victoria Beckham) ukazuje, co se může stát, když kvůli jedné věci zapomenete na jinou.
Beyoncé & Verizon
Zábavná a propracovaná reklama plná popkulturních odkazů. Hlavním motivem je sice stabilní vysokokapacitní 5G síť mobilního operátora Verizon, tu však úpěnlivě testuje zpěvačka Beyoncé, která si v sérii experimentů (oceňujeme například slovní hříčku BOTUS) dělá self-promo na nové hudební album.
Volkswagen – pohled do historie
Reklama, která se těm ostatním vymyká. V retrospektivním kusu německá automoibilka Volkswagen mapuje historii svých vozů na americkém trhu.
Bud Light
Na rovinu: tuto reklamu jsme zařadili do velké míry proto, že se americký pivovar Bud dokázal odstřihnout od své spolupráce s Dylanem Mulvaneyem/Dylan Mulvaneyovou, která způsobila několikaměsíční bojkot celého pivovarského gigantu a ztráty miliard dolarů. Reklama vysílaná na letošním Super Bowlu je nenucená, uvolněná a klouže po povrchu. Stejně jako Bud Light.