Pět nejlepších reklam letošního Super Bowlu. Kdo neangažoval „áčkovou celebritu“, jako by ani nebyl

Finále amerického fotbalu Super Bowl je nejen oslavou amerického sportu, ale i reklamního řemesla. Inzerenti obsazují prestižní reklamní sloty jednoho z nejsledovanějších televizních pořadů tím nejlepším, co mají k dispozici. Ostatně, za tu cenu aby také ne – třicetisekundový reklamní spot letos zadavatele přišel na sedm milionů dolarů. Jaké reklamy se nám líbily nejvíce? 

Arnold Schwarzenegger & State Farm

Zábavný skeč s bývalým akčním hrdinou kalifornským guvernérem Arnoldem Schwarzeneggerem, který sice hraje prim v reklamě pro síť amerických pojišťoven State Farm, ale zároveň si ponechává svůj rodný akcent z Rakouska. Naštěstí v závěru přichází záchrana od hereckého kolegy Dannyho „backstabbah“ DeVita. 

Ross, Rachel & Uber Eats

„Zapomínání“ je tradiční motiv reklam na Uber Eats a v reklamě na Super Bowl tak přichází nová iterace tohoto tématu. Okořeněná hvězdnými celebritami z Přátel (Jennifer Aniston a David Schwimer) či protežovaným americkým párem celebrit (David a Victoria Beckham) ukazuje, co se může stát, když kvůli jedné věci zapomenete na jinou. 

Beyoncé & Verizon

Zábavná a propracovaná reklama plná popkulturních odkazů. Hlavním motivem je sice stabilní vysokokapacitní 5G síť mobilního operátora Verizon, tu však úpěnlivě testuje zpěvačka Beyoncé, která si v sérii experimentů (oceňujeme například slovní hříčku BOTUS) dělá self-promo na nové hudební album. 

Volkswagen – pohled do historie

Reklama, která se těm ostatním vymyká. V retrospektivním kusu německá automoibilka Volkswagen mapuje historii svých vozů na americkém trhu. 

Bud Light

Na rovinu: tuto reklamu jsme zařadili do velké míry proto, že se americký pivovar Bud dokázal odstřihnout od své spolupráce s Dylanem Mulvaneyem/Dylan Mulvaneyovou, která způsobila několikaměsíční bojkot celého pivovarského gigantu a ztráty miliard dolarů. Reklama vysílaná na letošním Super Bowlu je nenucená, uvolněná a klouže po povrchu. Stejně jako Bud Light.  

Máma, táta, děti, pes. Proč firmy, které bojují za manželství pro všechny, pořád v reklamě používají klasický model rodiny?

„Česká reklama je na vzestupu – i když malými krůčky,“ říkají kreativci agentury McCann, kteří do Česka vozí „reklamní Oscary“

sinfin.digital